Viquimarató Matemàtica Intermèdia Novembre 2018

• Viquimarató Matemàtica Intermèdia Novembre 2018
  • 2018-11-27T16:30:00+01:00
  • 2018-11-27T20:00:00+01:00
  • S’anuncia una nova Viquimarató ‘Matemàtica intermèdia’ de la SCM, aquesta vegada amb participació de la Societat Catalana d'Estadística (SoCE). Són convidats a participar-hi els professors d’ensenyament secundari i de primers cursos d’universitat (en actiu, jubilats o en formació) i també tota altra persona interessada en col·laborar en el manteniment de la qualitat de les pàgines de Viquipèdia amb continguts de matemàtiques i estadística d’aquests nivells d’ensenyament. No es necessita experiència prèvia en edició de pàgines de Viquipèdia.
Quan?

27/11/2018 de 16:30 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

FME de la UPC (c. Pau Gargallo, 14, Barcelona), aula PC3

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

S’anuncia una nova Viquimarató ‘**Matemàtica intermèdia**’ de la SCM, aquesta vegada amb participació de la Societat Catalana d'Estadística (SoCE) i per tant amb interès especial a treballar també en els termes estadístics.
Són convidats a participar-hi els professors d’ensenyament secundari i de primers cursos d’universitat (en actiu, jubilats o en formació) però també tota altra persona interessada en col·laborar en el manteniment de la qualitat de les pàgines de Viquipèdia amb continguts de matemàtiques i estadística d’aquests nivells d’ensenyament. La idea és seguir treballant al voltant del Viquiprojecte https://ca.wikipedia.org/wiki/Viquiprojecte:Matem%C3%A0tica_interm%C3%A8diacadascú en algun tema o algun aspecte. La convocatòria està oberta també a participants que no tinguin experiència en edició de pàgines de Viquipèdia.

Inscripció: escriviu a viquimaratoMI2017@gmail.com o dirigiu-vos a J. Solà-Morales.

MAT