3rd History of Mathematics School of the GDR 3398 "Expressions of mathematical activity: traces and histories"

La professora del DMAT Maria Rosa Massa serà ponent i és membre del comité organitzador de l'escola d'història de les matemàtiques que tindrà lloc al CIRM amb el títol "Expressions of mathematical activity: traces and histories".

Quan?

27/03/2023 a 08:00 fins a 31/03/2023 a 21:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

CIRM Luminy (Marsella)

Nom de contacte

Maria Rosa Massa Esteve

iCal

Ens complau anunciar-vos la 3a edició de l’: “Escola d’història de les matemàtiques” del Groupement De Recherche – Histoire des Mathématiques (GDR 3398) amb el títol: “Expressions de l’activité mathématique: traces et histoires”

L’escola tindrà lloc al CIRM (Marsella-Luminy, França) del 27 al 31 de març de 2023:. Aquesta Escola GDR s'adreça principalment a estudiants de doctorat i postdoctorat que desitgin perfeccionar la seva formació a través de les classes i tallers que s'ofereixen, però també amb l'oportunitat d'intercanviar coneixements amb investigadors experimentats.

Tota la informació (incloent el programa, ponents i resums) es pot trobar aquí: https://www.cirm-math.fr/Schedule/screen_display.php?id_renc=2741.

Entre els ponents de l’Escola, i com a co-organitzadora de l’escola, està la professora del DMAT Maria Rosa Massa Esteve, del GRHCT - Grup de Recerca en Història de la Ciència i la Tecnologia de la UPC.

Podeu fer la preinscripció mitjançant el botó vermell "Pre-registre – Apply here" del lloc web fins al dilluns 17 d'octubre de 2022. El nombre de places disponibles és limitat, totes les sol·licituds seran examinades per la comissió organitzadora de l'escola, que us donarà resposta abans del divendres 28 d'octubre de 2022 com a molt tard. En cas de ser seleccionat, es cobriran totes les despeses d'allotjament. Pel que fa a les despeses de viatge, si no trobeu cap finançament en un altre lloc també podeu presentar una sol·licitud de finançament al GDR.