Generative models for the automatic recognition of reactive and abnormal peripheral blood cells with diagnosis purposes.

La tesi doctoral de Kevin Barrera Llanga, co-dirigida per José Rodellar i Anna Merino, es defensarà el dia 15 de Març a les 11h, a l’Aula A1-06 (primer pis), de l’Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE).

Quan?

15/03/2024 de 11:00 a 13:30 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Escola d'Enginyeria de Barcelona Est (EEBE) - Aula A1-06 (primer pis)

Nom de contacte

iCal

En aquesta tesi s'ha desenvolupat un sistema computacional basat en aprenentatge profund, que permet el reconeixement automàtic de diferents tipus de les cèl·lules de la sang a partir de les característiques morfològiques visualitzades en imatges de microscopi. El model inclou la generació artificial d'imatges, la normalització digital de la tinció i la classificació automàtica. El sistema s'ha validat amb pacients amb malalties com ara leucèmies, limfomes i infeccions.