Col·loqui de l'Institut de Matemàtiques de la UPC (IMTech)

El col·loqui de primavera de l'Institut de Matemàtiques de la UPC (IMTech), anirà a càrrec del Professor Marcel Guàrdia (Universitat de Barcelona) i porta per títol "Unstable motions in Celestial Mechanics".

Quan?

10/04/2024 de 12:15 a 13:30 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

FME-UPC, Sala d'actes de la FME

Nom de contacte

iCal

El professor Marcel Guàrdia (Universitat de Barcelona) parlarà al Col·loqui IMTECH el dimecres 10 d'abril a les 12h15 a la Sala d'actes de la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME).

El professor Marcel Guàrdia és Catedràtic de la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona i afiliat al Centre de Recerca Matemàtica. És l'Investigador Principal de la beca ERC Starting grant Haminstab i ha estat distingit amb el Premi ICREA Acadèmia el 2018. També és el Director Científic del premi Maria de Maeztu del Centre de Recerca Matemàtica.

Va obtenir el doctorat en Matemàtiques Aplicades per la UPC el 2010. Ha ocupat posicions postdoctorals a la Universitat Estatal de Pennsilvània, l'Institut Fields (Universitat de Toronto), la Universitat de Maryland a College Park, l'Institut d'Estudis Avançats (Princeton) i la Université de Paris 7 - Diderot. Del 2017 al 2022, va ser Professor Associat (Professor Agregat) a la UPC.

Els seus interessos de recerca són Sistemes Hamiltonians, Mecànica Celestial, Equacions en Derivades Parcials Hamiltonianes, Difusió d'Arnol'd, Fenòmens exponencialment petits.

Títol: Moviments inestables en Mecànica Celestial

Resum: Per determinar