Art generatiu. Estudi entorn la complexitat des de la pràctica artística amb codi

Defensa de la Tesi Doctoral d'Anna Carreras Sales (Directores: Lali Barrière Figueroa i Mireia Feliu Fabra)

Quan?

25/01/2024 de 11:00 a 13:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

BAU - Centre Universitari d'Arts i Disseny, carrer de Pujades, 118, Barcelona 08005

Nom de contacte

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

La defensa de la tesi d'Anna Carreras, co-dirigida per Lali Barrière i Mireia Feliu, es farà el dia 25 de gener a les 11 a BAU-Centre Universitari d'Arts i Disseny, a Barcelona. Es tracta d'una tesi basada en pràctiques que, amb el títol "Art generatiu. Estudi entorn la complexitat des de le pràctica artística amb codi", presenta cinc projectes d'art generatiu amb codi enfocats a l'estudi de diversos aspectes de la complexitat. Tots els projectes han estat exposats i han tingut projecció internacional.

MAT