El Vermut de les Matemàtiques, FME

• El Vermut de les Matemàtiques, FME
  • 2018-03-07T12:30:00+01:00
  • 2018-03-07T13:30:00+01:00
  • En el marc del dia internacional de la dona treballadora, la FME organitza El Vermut de les Matemàtiques, un espai de trobada obert a tothom per tal que professores i noies estudiants puguin trobar-se i fer comunitat.
Quan?

07/03/2018 de 12:30 a 13:30 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Sala R, FME

iCal

El vermut de les matemàtiques a l'FME, dimecres 7 de març a les 12.30 h a la sala R de l'FME.

En un context on s'està parlant molt sobre la visibilització, la importància i l'impuls de la dona en l'àmbit de la ciència i la tecnologia (celebració del Dia Internacional de la dona i la nena a la Ciència el passat 11/02/2018(obriu en una finestra nova)), i en el marc de la celebració del Dia Internacional de la Dona (8 de març), l'FME vol contribuir al debat posant el focus en les dones matemàtiques a la UPC: convidem a professores i estudiantes FME de grau, màster i doctorat (i obert a tothom que vulgui) a posar en comú reflexions, temes i propostes relacionades amb les Matemàtiques i les "matemàtiques", en un ambient distès tot prenent un aperitiu i un vermut.

L'activitat és lliure però per temes d'aforament, us demanem que us apunteu al formulari d'inscripció.

Més informació a: https://fme.upc.edu/ca/noticies/el-vermut-de-les-matematiques-un-espai-de-trobada-per-parlar-sobre-matematiques-i-matematiques-a-la-upc

MAT