El JISD és una reunió anual entre experts i joves investigadors en Sistemes Dinàmics i Equacions Diferencials Parcials.

Quan?

27/06/2022 a 08:00 fins a 01/07/2022 a 20:00 (Europe/Madrid / UTC200)

On?

Centre de Recerca Matemàtica (Bellaterra)

iCal

La 18th School on Interactions Between Dynamical Systems and Partial Differential Equations (JISD2022) és una escola d'estiu internacional que té lloc a la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC des de l'any 2002. Les tres darreres edicions s'han celebrat a la Centre de Recerca Matemàtica (CRM).

El JISD és una reunió anual entre experts i joves investigadors en Sistemes Dinàmics i Equacions Diferencials Parcials (PDE). el seu objectiu és fomentar i potenciar l'intercanvi de coneixements i mètodes, amb l'objectiu d'avançar en l'estudi de problemes d'avantguarda en els àmbits dels sitemes dinàmics i les EDP, amb l'objectiu de fomentar la interacció entre els participants. El simposi està adreçat a investigadors locals, així com a científics de la resta d'Espanya i països estrangers. S'organitza en quatre cursos avançats d'unes 7 hores i es complementen amb una sessió de pòsters a càrrec de joves investigadors.

Un objectiu principal del JISD és atraure investigadors joves amb talent que puguin presentar un pòster per posar-los en condicions per beneficiar-se de l'exposició a experts mundials i ajudar-los a establir relacions de treball que els ajudin en la seva carrera científica.

Més informació: https://www.crm.cat/jisd2022/

Data d'inici: 27/06/2022 - 08:00h
Data finalització: 01/07/2022 - 20:00h
Lloc: Centre de Recerca Matemàtica (Bellaterra)