Convocatòria d’Ajuts a Doctorats Industrials 2017

• Convocatòria d’Ajuts a Doctorats Industrials 2017
  • 2017-03-17T00:00:00+01:00
  • 2017-03-17T23:59:59+01:00
  • La convocatòria d’ajuts a Doctorats Industrials (DI 2017) ja s’ha publicat i és activa. Tal i com indica l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca, l’objecte d’aquesta convocatòria és atorgar ajuts a universitats, centre de recerca i fundacions hospitalàries, així com a empreses per al desenvolupament d’un projecte de doctorat industrial, en qualsevol àmbit de coneixement i qualsevol sector empresarial.
Quan?

17/03/2017 (Europe/Madrid / UTC100)

iCal

El projecte de recerca s’ha de desenvolupar en el marc estratègic d’una empresa i, alhora, en el sí d’un grup de recerca d’una universitat, centre de recerca o fundació hospitalària, on el doctorand o doctoranda ha de dur a terme la seva formació investigadora, que ha de donar lloc a una tesi doctoral en el marc del Pla de Doctorats Industrials de la Generalitat de Catalunya.

Per consultar les bases i els projectes ofertats podeu visitar:
Escola de Doctorat - convocatòria 2017
Agència de Gestió d’Ajuts i de Recerca
Oferta activa – Generalitat de Catalunya

Per a més informació: escola.doctorat@upc.edu