Beca Erasmus Mundus "Nova Domus"

• Beca Erasmus Mundus "Nova Domus"
  • 2016-11-09T00:00:00+01:00
  • 2016-12-30T23:59:59+01:00
  • El projecte Erasmus Mundus "Nova Domus" de beques amb els EUA/Canadà i coordinat per la UB està prop del seu final. En aquest moment, s'estan oferint les molt poques i ultimíssimes beques que han quedat disponibles (per exemple després d'alguna renúncia a les estades previstes inicialment).
Quan?

09/11/2016 fins a 30/12/2016 (Europe/Madrid / UTC100)

iCal

En el cas de la UPC, que només participa com a institució associada en aquest projecte (target group 2), queda disponible UNA beca per tal que algun estudiant de Doctorat de la UPC faci una estada en alguna de les universitats dels EUA o Canadà que participen en el projecte Nova Domus.

L'estudiant de Doctorat hauria de ser de nacionalitat de la UE d'algun dels països que participen en el Nova Domus, i hauria d'estar en disposició d'iniciar l'estada, com a molt tard, el 30 de desembre del 2016.

Us preguem que si us plau feu en feu difusió per tal que, tot i ser bastant just, potser s'hi podia presentar algun interessat/da.

Aquesta informació està disponible a la web d'aquest Gabinet: www.upc.edu/sri a l'apartat "notícies"; o bé directament a través de: http://www.upc.edu/sri/ca/noticies/beca-nova-domus.