Convocatòria d’Ajuts a Doctorats Industrials 2017

• Convocatòria d’Ajuts a Doctorats Industrials 2017
  • 2017-03-17T00:00:00+01:00
  • 2017-03-17T23:59:59+01:00

La convocatòria d’ajuts a Doctorats Industrials (DI 2017) ja s’ha publicat i és activa. Tal i com indica l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca, l’objecte d’aquesta convocatòria és atorgar ajuts a universitats, centre de recerca i fundacions hospitalàries, així com a empreses per al desenvolupament d’un projecte de doctorat industrial, en qualsevol àmbit de coneixement i qualsevol sector empresarial.

17/03/2017
Afegeix un esdeveniment al calendari
iCal

El projecte de recerca s’ha de desenvolupar en el marc estratègic d’una empresa i, alhora, en el sí d’un grup de recerca d’una universitat, centre de recerca o fundació hospitalària, on el doctorand o doctoranda ha de dur a terme la seva formació investigadora, que ha de donar lloc a una tesi doctoral en el marc del Pla de Doctorats Industrials de la Generalitat de Catalunya.

Per consultar les bases i els projectes ofertats podeu visitar:
Escola de Doctorat - convocatòria 2017
Agència de Gestió d’Ajuts i de Recerca
Oferta activa – Generalitat de Catalunya

Per a més informació: escola.doctorat@upc.edu