Dos premis internacionals pel projecte projecte europeu EngiMath

01/07/2022

El projecte, el node UPC del qual va ser coordinat pel professor del DMAT Carles Serrat, ha rebut els premis Golden Apple for the Best ERASMUS+ innovation i el Best project in the Skills Relevance de l’EURASHE.

El projecte europeu EngiMath: Mathematics online learning model in engineering education, ha rebut recentment dos reconeixements internacionals, concretament els premis:

• The Golden Apple for the Best ERASMUS+ innovation projects for the 2020 and 2021 calls a Estonia (el país coordinador), en reconeixement al gran impacte que ha tingut el projecte.

El projecte “EngiMath: Mathematics online learning model in engineering education” es va desenvolupar entre el mesos de novembre del 2018 i l’agost del 2021 i tenia com a objectiu, entre altres, elaborar material docent online en 7 llengües (incloent el català i el castellà). Al projecte  participaven 6 universitats europees i  va ser finançat pel programa europeu Erasmus+. Un dels seus nodes va ser la UPC, i el seu investigador principal va ser el profesor del DMAT Carles Serrat. L’equip estava format per Montserrat Bruguera (DMAT), Chara Pantazi (DMAT), M. Rosa Estela (DECA) i Marc Alier (DESSI).

El projecte va tenir continuïtat a través del projecte EngiMath@UPC (concedit per l’Institut de ciències de l’educació de la UPC), que va tenir un gran impacte  i en que van participar molts altres professors i professores de la UPC.

L’enhorabona a tots i totes aquells que han treballat en aquests projectes i molt especialment als nostres companys Montserrat Bruguera, Chara Pantazi, M. Rosa Estela, Marc Alier i Carles Serrat.