Dos premis internacionals pel projecte projecte europeu EngiMath

El projecte, el node UPC del qual va ser coordinat pel professor del DMAT Carles Serrat, ha rebut els premis Golden Apple for the Best ERASMUS+ innovation i el Best project in the Skills Relevance de l’EURASHE.

El projecte europeu EngiMath: Mathematics online learning model in engineering education, ha rebut recentment dos reconeixements internacionals, concretament els premis:

• The Golden Apple for the Best ERASMUS+ innovation projects for the 2020 and 2021 calls a Estonia (el país coordinador), en reconeixement al gran impacte que ha tingut el projecte.

El projecte “EngiMath: Mathematics online learning model in engineering education” es va desenvolupar entre el mesos de novembre del 2018 i l’agost del 2021 i tenia com a objectiu, entre altres, elaborar material docent online en 7 llengües (incloent el català i el castellà). Al projecte  participaven 6 universitats europees i  va ser finançat pel programa europeu Erasmus+. Un dels seus nodes va ser la UPC, i el seu investigador principal va ser el profesor del DMAT Carles Serrat. L’equip estava format per Montserrat Bruguera (DMAT), Chara Pantazi (DMAT), M. Rosa Estela (DECA) i Marc Alier (DESSI).

El projecte va tenir continuïtat a través del projecte EngiMath@UPC (concedit per l’Institut de ciències de l’educació de la UPC), que va tenir un gran impacte  i en que van participar molts altres professors i professores de la UPC.

L’enhorabona a tots i totes aquells que han treballat en aquests projectes i molt especialment als nostres companys Montserrat Bruguera, Chara Pantazi, M. Rosa Estela, Marc Alier i Carles Serrat.