Engimath@UPC nou projecte singular d'innovació docent

Diversos professors i professores del DMAT han obtingut finançament per a a la posada en servei del projecte europeu EngiMath.

El professor Carles Serrat coordinarà el nou projecte singular de l'institut de ciències de l'educació de la UPC, EngiMath@UPC orientat a la innovació docent de l'àlgebra en els àmbits de les enginyeries.

EngiMath@UPC vol ser una eina d’autoaprenentatge i autoavaluació online de matrius, determinants i sistemes d’equacions lineals en el context de les enginyeries. És un projecte singular de l’Institut de Ciències de l’Educació de la UPC, i es tracta de la implementació, posada en servei i anàlisi del curs resultat del projecte europeu EngiMath al qual participaven 6 universitats europees i que va ser finançat pel programa europeu Erasmus+ i tenia com a objectiu, entre altres, elaborar material docent online en 7 llengües (que inclou el català i el castellà). Una de les accions realitzada en el marc d’aquest projecte ha estat el disseny d’un curs bàsic d’àlgebra lineal.

El projecte EngiMath@UPC estarà coordinat pel professor Carles Serrat (DMAT) i preveu la participació de 15 professors (8 DMAT, 3 DECA, 4 TA), 7 Escoles/Facultats, de 5 Campus, arribant a 13 Estudis i impactant (potencialment) sobre més de 1200 estudiants.