Carles Serrat (coordinador), Montserrat Bruguera i Chara Pantazi participen al projecte EngiMath

Professorat del DMAT participa al projecte EngiMath, que treballa en el desenvolupament d’una plataforma virtual, a Moodle, amb recursos pedagògics en set idiomes per a l'ensenyament de les matemàtiques en les enginyeries.

El consorci EngiMath l'integren 6 universitats europees. A més de la UPC, participen la TTK University of Applied Sciences (Estònia), que lidera la iniciativa; el Letterkenny Institute of Technology (Irlanda); l’Instituto Politécnico do Porto (Portugal); la Technical University of Cluj-Napoca (Romania), i la Koszalin University of Technology (Polònia). EngiMath està finançat pel programa europeu Erasmus+ i té com a objectiu, entre altres, l'elaborar material docent online en 7 llengües (que inclou el català i el castellà). Una de les accions realitzada en el marc d’aquest projecte ha estat el disseny d’un curs bàsic d’àlgebra lineal.

El node UPC està format pels professors Carles Serrat, M. Montserrat Bruguera i Chara Pantazi (DMAT), M. Rosa Estela (DECA) i Marc Alier (DESSI).

El passat dia 25 d'agost el professor Carles Serrat va presentar el projecte en l'esdeveniment on line a nivell internacional "Multiplier Event" on el professor Serrat va presentar els elements principals del projecte i es va plantejar un debat per part dels assistents sobre el model proposat i el material desenvolupat. L'acte va comptar amb 122 registrats (13 dels quals vinculats a la UPC), dels quals 47 van poder participar directament i la resta de forma diferida amb l'enregistrament de l'acte (video). En el decurs de l'acte també hi van participar, a més a més dels membres del projecte, els 3 estudiants que van representar la UPC en una competició internacional sobre reptes matemàtics (obtenint el primer i el segon premi), així com la coordinadora del node polonès, la professora Anna Cellmer.

Per a veure el vídeo de la presentació feu click a la imatge.

Més informació a: enllaçenllaç