Proves Cangur 2024

El dijous 21 de març, diferents centres de la UPC acullen la Prova Cangur 2024, activitat matemàtica anual, amb el format de concurs individual, organitzada per SCM.

Diferents centres on el DMAT fa docència acullen enguany la prova Cangur 2024, organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM), i promoguda per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontières. Professorat del departament donarà la benvinguda als alumnes i professors acompanyants, i ajudaran en el bon desenvolupament de la prova. La prova Cangur és una activitat anual, pensada perquè l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes matemàtics plantejats. Es marca com a objectiu la promoció de les matemàtiques entre la gent jove i la mainada, mitjançant una participació massiva en una activitat científica, sense intentar fer cap selecció ni comparació entre centres ni entre zones geogràfiques.