Mar Giralt, premi extraordinari del Programa de Doctorat UPC 2024

26/07/2024

Tesi dirigida per la professora Imma Baldomà i codirigida per Marcel Guàrdia, dins el programa de doctorat en Matemàtica Aplicada de la UPC.

Recentment, la UPC ha fet pública la resolució definitiva dels Premis Extraordinaris de Doctorat 2024, en la qual ha estat reconeguda l’estudianta Mar Giralt, per la Tesi dirigida per la professora Imma Baldomà i amb codirector Marcel Guàrdia. Aquesta tesi pertany al programa de doctorat en Matemàtica Aplicada de la UPC. L'acta de lliurament dels premis es farà a la cerimònia d'inauguració del curs de l'Escola de Doctorat, el 19 de novembre 2024.

Aquesta convocatòria, aprovada per la Comissió Permanent de l'Escola de Doctorat, està adreçada a doctors o doctores que hagin obtingut menció cum laude en la defensa de la tesi en l'any acadèmic vigent. Es tracta d'un premi que valora la producció científica i els treballs de recerca que són conseqüència directa de la tesi doctoral.