Jornada Florence Nightingale a la FME

La Jornada Florence Nightingale FME, tindrà lloc el dia 12 de maig 2021 a les 9h en format híbrid-virtual i serà retransmès en directe pel canal YouTube de l’FME

El proper 12 de maig a les 9h tindrà lloc la Jornada Florence Nightingale organitzada per la FME. En aquesta Jornada es vol aprofundir en el vessant estadístic de Florence Nightingale i en la seva significació dins d’aquesta àrea de coneixement i quines són les interaccions entre les dues facetes (infermeria i estadística) en les quals Florence Nigthingale va excel·lir.

La sessió constarà de 4 ponències a càrrec d’Altea Lorenzo (Estadística, Biomathematics & Statistics Scotland), Montse Vergara (Estadística i Infermera, Agència de Salut Publica de Barcelona), Clara Prats (física i professora de la Universitat Politècnica de Catalunya) i Gerard Giménez (estudiant del Màster en Estadística i Investigació Operativa UPC-UB i Research Assistant per la Universitat de Girona) i d’una ronda oberta de preguntes i conclusions finals per concloure la jornada.

Podeu veure la informació completa de la jornada en aquest enllaç.

Si esteu interessats en assistir-hi podeu inscriure-us en el següent enllaç.

Data d'inici: 12/05/2021 09:00

Data finalització: 12/05/2021 14:00

Podeu entrar al canal de Youtube de l'FME en aquest enllaç.

MAT