Joaquim Serra guanya un premi EMS 2020

En Joaquím Serra, ha guanyat un dels EMS Prize d'enguany. Es va doctorar a la UPC al 2014 i actualment té una SNF Ambizione Fellow a ETH Zurich, Suïssa. Els premis EMS es lliuren cada quatre anys per la societat europea de matemàtiques (EMS), al European Congress of Mathematics. Aquest any el 8ecm ha estat postposat al juny de 2021.

Els premis EMS es lliuren a joves matemàtics i matemàtiques europeus (o que treballen en universitats europees) de menys de 35 anys per les seves excepcionals contribucions.

En l'edició d'enguany s'han atorgat 10 premis EMS, un d'ells pel Joaquim Serra. Els altres guanyadors dels EMS Prize han estat Karim Adiprasito (Hebrew University of Jerusalem/University of Copenhagen), Ana Caraiani (Imperial College London), Alexander Efimov (Steklov, Moscow), Simion Filip (Chicago), Aleksandr Logunov (Princeton), Kaisa Matomäki (Turku), Pahn Thàn Nam (LMU Munich), Jack Thorne (Cambridge) i Maryna Viazovska (EPFL, Lausanne).

Podeu trobar tota la informació aquí.