Exposició a l'FME "IMAGINARY, una simfonia matemàtica"

El professorat del Departament de Matemàtiques està convidat a la seva inauguració el 22 de setembre a les 18 hores al vestíbul de l'FME (prèvia inscripció via web per restriccions d'aforament) i a col·laborar-hi com a guia en les visites d'alumnat de secundària i batxillerat.

En motiu del 50è aniversari de la UPC, l'FME exhibeix l'exposició "IMAGINARY, una simfonia matemàtica". Es tracta de l'exposició que la Real Sociedad Matemática va crear el 2011 per al seu centenari amb la incorporació d'un àmbit específic amb segell UPC, que aplega temes tecnològics com la robòtica i la intel·ligència artificial (amb la col·laboració de l’IRI (CSIC-UPC), el CREB (UPC) i el BSC, i els grups de recerca de la UPC IDEAI i GEOMAP), aspectes sobre música i matemàtiques, així com també un espai reservat per al Museu de les Matemàtiques de Catalunya. Es necessiten guies de l'exposició per a visites d'alumnat de secundària i batxillerat. Hi ha una crida oberta al professorat del Departament de Matemàtiques per a col·laborar-hi. Les persones interessades poden adreçar-se a .