Barcelona Analysis Conference 2019

Del 25 al 28 de juny de 2019 se celebrarà a la Facultat de Matemàtiques i Informàtica de la Universitat de Barcelona el congrés Barcelona Analysis Conference 2019 (BAC19).

Aquesta reunió està organitzada pel Seminari d'Anàlisi de Barcelona i els grups de recerca d'Anàlisi Matemàtica de l'àrea Barcelona.

La trobada BAC19 és una continuació dels congressos BAC06 i BAC16, ambdós celebrats també a Barcelona el setembre del 2006 i el setembre del 2016. Igual que en les anteriors edicions, l'objectiu principal del BAC19 és reunir investigadors destacats en anàlisi harmònica, anàlisi complexa, anàlisi real i funcional, teoria geomètrica de la mesura, teoria del senyal i EDP's per tal de presentar els últims avenços i discutir línies d’investigació futures. Es fomenta la participació de joves investigadors, als quals es dirigeix especialment el congrés

Hi participaran com a conferenciants convidats: Joan Bruna, Andrea Cianchi, Ciprian Demeter, Xiumin Du, Wilfrid Gangbo, Pekka Koskela, Marta Lewicka, Eugenia Malinnikova, Tuomas Orponen, Carlos Pérez, Alexei Poltoratski, Steffen Rohde, Xavier Ros-Oton, Julio Daniel Rossi i Kristian Seip.