3a Jornada Universitat-Ciutat

La 3a Jornada Universitat-Ciutat s'està organitzant amb l'Ajuntament de Barcelona, el Consorci d'Educació i la UPC. Aquest any la temàtica és la geolocalització en l'accessibilitat. Busquem bones pràctiques que s'estiguin realitzant a la UPC, és dir, busquem aplicacions, sistemes de geolocalització per fer fàcil l'accés i mobilitat en la ciutat i la universitat.

Estem organitzant la 3a Jornada Universitat-Ciutat amb l'Ajuntament de Barcelona, el Consorci d'Educació i la UPC. Aquest any la temàtica és la geolocalització en l'accessibilitat. Busquem bones pràctiques que s'estiguin realitzant a la UPC, és dir, busquem aplicacions, sistemes de geolocalització per fer fàcil l'accés i mobilitat en la ciutat i la universitat.

Per aquest motiu, us convidem a fer-ne difusió entre els professors del vostre departament que facin recerca en aquest àmbit. I brindar-los l'oportunitat d'explicar la seva experiència en la Jornada Universitat-Ciutat que tindrà lloc a primers de juny.

Formulari detecció de bones pràctiques de geolocalització en accessibilitat