Geogebra com a eina d’aprenentatge per a projectes de MADI

J. Antonijuan, J. Prat

L’assignatura de Matemàtiques per al Disseny s’imparteix en el grau en Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament del Producte de l’EPSEVG. L’objectiu és presentar els conceptes i eines necessaris que serveixen per al disseny gràfic assistit per ordinador.

Aquest curs hem introduït l’avaluació per projectes a l’assignatura. Els estudiants han posat en pràctica els conceptes bàsics del temari en dos projectes gràfics realitzats amb el  programari Geogebra,  que permet dissenyar fàcilment figures 2D i 3D, i fer animacions.

La motivació i creativitat dels estudiants en la realització dels projectes ha estat molt satisfactòria. El compliment dels requeriments tècnics ha garantit que el nivell d’assoliment dels continguts matemàtics  de l’assignatura hagi estat superior al dels altres cursos.