Tomás Sanz Perela guanya un accèssit al premi Evariste Galois

23/02/2018

Tomàs Sanz, estudiant de doctorat del Departament, guanya un accèssit al premi Evariste Galois 2018.

El jurat del premi Evariste Galois 2018 ha decidit atorgar un accèssit al treball “Stable solutions to nonlinear equations with fractional diffusion” presentat per Tomás Sanz Perela, estudiant de doctorat del Departament sota la direcció de Xaver Cabré.

Aquest premi(obriu en una finestra nova) per a estudiants, instituït l’any 1962 per la Societat Catalana de Matemàtiques, s'ofereix a un treball d’investigació, bibliogràfic o d’assaig sobre matemàtiques. La dotació del premi és de mil euros (1.000 €) i es poden concedir fins a dos accèssits. El guanyador d'enguany ha estat Oscar Rivero, també estudiant de doctorat del Departament.