Presa de possessió del Director del nou Institut de Matemàtiques de la UPC

El 27 d'octubre de 2020 el Professor Marc Noy va estar anomenat pel Rector de la UPC com a primer Director de l'IMTech en un acte que va comptar amb la presència del Degà de la FME, Jaume Franch, i del Director del Departament de Matemàtiques, José Rodellar.

Amb aquest acte, s´inicia oficialment l'activitat de l'IMTech amb l'objectiu clar d'impulsar la recerca en l'àmbit de les matemàtiques i àrees afins, amb vocació interdisciplinària i col·laborativa, de transferència de coneixement i de captació de talent.

L'impuls i la implicació del Departament de Matemàtiques han estat decisius des de l'origen mateix del projecte ja fa uns anys, fins a arribar finalment a l'aprovació pel Consell de Govern de la UPC el desembre del 2019 i la resolució de la creació de l'IMTech per la Generalitat de Catalunya l'octubre de 2020. El nostre personal docent i investigador tindrà segur un paper clau en el futur de l'institut. La seu és a la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC.