Presa de possessió del Director del nou Institut de Matemàtiques de la UPC

28/10/2020

El 27 d'octubre de 2020 el Professor Marc Noy va estar anomenat pel Rector de la UPC com a primer Director de l'IMTech en un acte que va comptar amb la presència del Degà de la FME, Jaume Franch, i del Director del Departament de Matemàtiques, José Rodellar.

Amb aquest acte, s´inicia oficialment l'activitat de l'IMTech amb l'objectiu clar d'impulsar la recerca en l'àmbit de les matemàtiques i àrees afins, amb vocació interdisciplinària i col·laborativa, de transferència de coneixement i de captació de talent.

L'impuls i la implicació del Departament de Matemàtiques han estat decisius des de l'origen mateix del projecte ja fa uns anys, fins a arribar finalment a l'aprovació pel Consell de Govern de la UPC el desembre del 2019 i la resolució de la creació de l'IMTech per la Generalitat de Catalunya l'octubre de 2020. El nostre personal docent i investigador tindrà segur un paper clau en el futur de l'institut. La seu és a la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC.