Pere Pascual ha estat guardonat amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària

El Professor Pere Pascual Gainza ha estat guardonat amb el Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària, en la modalitat Trajectòria Docent.

El jurat del premi ha destacat la seva àmplia i dilatada trajectòria, així com la dedicació a animar vocacions tecnològiques, apropant les matemàtiques a un ampli ventall d'estudiants. També destaca la seva empenta clau en un projecte com el Centre de Formació Interdisciplinària Superior (CFIS), del qual va ser director i que ha acabat essent un dels projectes amb més encert i èxit per a la Universitat.

El jurat ha destacat també que va contribuir a la creació de la doble titulació Telecomates, que va donar lloc al CFIS, i que actualment és el director acadèmic de la nova Càtedra Pere Mir-Puig, orientada a potenciar, promoure i divulgar les matemàtiques, i a la captació de nou talent entre l'estudiantat jove que intensifiqui els seus estudis en aquest camp.

El jurat ha valorat també que és una persona apreciada perquè transmet rigor, coneixement i solidesa acadèmica.