Marisa Zaragozá és la nova Directora de l'Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG)

El 16 de desembre de 2020 la Professora Marisa Zaragozá, membre del Departament de Matemàtiques, inicia oficialment el seu mandat com a directora electa de l'EPSEVG.

El 16 de desembre de 2020 la Professora Marisa Zaragozá  inicia oficialment el seu mandat com a Directora electa de l'Escola  Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (EPSEVG) de la UPC. Marisa Zaragozá és la primera dona escollida per dirigir l’Escola.

Forma part del seu equip directiu el Professor Carles Batlle, també membre del Departament de Matemàtiques.

Marisa Zaragozá és LIicenciada en Matemàtiques per la Universitat de València (1987), doctora en  Matemàtiques per la UPC (1994), i Professora Titular d’Universitat des del 2001. Membre del Departament de Matemàtiques, està vinculada a l'EPSEVG des del 1987.

Ha estat Vicerectora d’Estudiantat de la UPC durant l’any 2017. Anteriorment va ser Secretària Acadèmica del Departament de Matemàtica Aplicada IV.  Com a investigadora, forma part del Centre de Recerca d'Arquitectures Avançades de Xarxes (CRAAX).
El seu camps de recerca han estat la teoria de grafs i les seves aplicacions en l'anàlisi i disseny de xarxes d'interconnexió. Actualment, se centra en el camp de la intel·ligència artificial i en l’aplicació de tècniques estadístiques de machine learning per al disseny d’arquitectures Fog-to-Cloud.