La professora Mercè Ollé, escollida com a nova directora del Departament de Matemàtiques de la UPC

La votació va tenir lloc dijous 11 de febrer en una reunió extraordinària del Consell del Departament. El resultat serà definitiu el 18 de febrer.

Mercè Ollé escollida com a nova directora del Departament de Matemàtiques de la UPC

La votació va tenir lloc dijous 11 de febrer en una reunió extraordinària del Consell del Departament. El resultat serà definitiu el 18 de febrer, un cop finalitzat el termini d'impugnacions que marca el calendari electoral.

La candidatura de la professora Mercè Ollé Torner està formada per:

• Josep M. Cors Iglesias(EPSEM) com a Secretari
  • Antoni Susín Sánchez (ETSEIB) com a Sotsdirector de docència
  • Inmaculada Baldomà Barraca (ETSEIB) com a Sotsdirectora de recerca
  • Antoni Guillamon Grabolosa (EPSEB) com a Sotsdirector de comunicació amb totes les seccions
  • Víctor Mañosa Fernández (ESEIAAT) com a Sotsdirector de serveis TIC i equipament.

Com a equip, es comptarà  amb el suport de Jaume  Fusté (en la gestió administrativa i econòmica) i el de tot el personal de la UTGAM.

Tota la informació a la Intranet del web del Departament de Matemàtiques.