Itinerant Crypto Seminar en honor de la pròxima jubilació de la professora Paz Morillo

El Seminari de Criptologia Itinerant ha volgut homenatjar la trajectòria investigadora de la professora Paz Morillo.

Els dies 1 i 2 de febrer es va realitzar el Seminari de Criptologia Itinerant (Itinerant Crypto Seminar), organitzat pel Grup de Recerca MAK, que ha volgut homenatjar la trajectòria investigadora de la professora del DMAT Paz Morillo, referent de la criptologia a casa nostra i internacionalment, amb motiu de la seva pròxima jubilació.

El seminari es va celebrar al Campus Nord de la UPC amb l'assistència de més de trenta-cinc investigadors, i s'hi van impartir onze presentacions del més alt nivell. Els conferenciants plenaris van ser Eduardo Soria-Vázquez (Technology Innovation Institute), Markulf Kohlweiss (Univ. of Edinburgh), Ronald Cramer (CWI and Leiden University); la resta de xerrades van ser impartides per David Balbás (IMDEA Software), Tamara Finogina (Scytl), Claudia Bartoli (IMDEA Software), Daniel Morales (Univ.Málaga), Oriol Farràs (URV, Tarragona), Alberto Pedrouzo (U. Vigo-UPC).

Des del DMAT, ens sumem a la celebració i reconeixement. Volem agrair-te Paz, la teva feina al capdavant del grup i al nostre departament!

--

El grup MAK, creat el 1992 sota la direcció de la professora Morillo, centra la seva recerca en problemes matemàtics que apareixen a la criptografia, principalment en la criptografia de clau pública i la criptografia distribuïda.