Inici del Hardy Tour d’Eva Miranda. I retransmissions de les conferències.

El tour començarà el dia 30 de maig amb una conferència a Cambridge amb títol Counting periodic orbits”.

La professora del DMAT i investigadora del programa ICREA Acadèmia, Eva Miranda, va ser designada “Hardy Lecturer”  de l’any 2023 pel consell de la London Mathematical Society (LMS)

Com a Hardy lecturer, la professora Miranda farà una gira de conferències a diferents departaments de matemàtiques del Regne Unit (l’anomenat Hardy Tour).

El Hardy tour començarà el proper dia 30 de maig a Cambridge i finalitzarà el 21 de setembre a Glasgow. En total seran 9 conferències al Regne Unit.  Podeu consultar el programa del tour en aquest enllaç i també a la nostra notícia del dia 10/5/23.

Algunes de les sessions seran retransmeses per Zoom, però cal inscriure's prèviament, trobareu més informació sobre com registrar-se a la informació corresponent a cada conferència d'aquesta web.

El punt culminant del Hardy Tour serà la General Meeting of the Society & Hardy Lecture 2023, que tindrà lloc el 30 de juny a la Mary Ward House. La Hardy lecture serà precedida per una conferència de Sir Roger Penrose. Aquest acte tindrà lloc a la Mary Ward House i requereix inscripció prèvia. La inscripció per assistir-hi en línia s'obrirà aviat i es tancarà abans de les 4:00 p.m. del dimecres 28 de juny. L'enllaç s'enviarà als participants registrats el dijous 29 de juny.

Per assistir-hi en persona, cal omplir aquest formulari. La inscripció es tancarà, com a molt tard, a les 4:00 p.m. del dijous 15 de juny, però si s'arriba al límit d'aforament abans, es tancarà abans i s'obrirà una llista d'espera.

Destaquem alguns altres moments interessants de la gira:

1- El congrés "Navier-Stokes regularity, fluid computing & machine learning workshop" organitzat a la Royal Institution de Londres al voltant de la Hardy lecture, que finalitzarà amb l'exposició d'art "It from Bit: Psychedelic Fluids" realitzada pels artistes emergents. Binghui Song i Tianxiang Shi, inspirats en el tema de fluids i computació.

2- Un congrés monogràfic a la Universitat d'Edinburgh sobre Geometria Simplèctica (els detalls s'actualitzaran al lloc web).