Congrés Europeu de Combinatòria, Teoria de Grafs i Aplicacions (EUROCOMB), 6-10 setembre 2021 a Barcelona

L'edició d'aquest any del Congrés Europeu de Combinatòria, Teoria de Grafs i Aplicacions està organitzat aquest any, en format on-line, per l'Universitat Politècnica de Catalunya.

L'edició d'aquest any del Congrés Europeu de Combinatòria, Teoria de Grafs i Aplicacions està organitzat aquest any, en format en línia, per la Universitat Politècnica de Catalunya. El premi europeu de Combinatòria s'atorgarà en una cerimònia en l'IEC el dimarts dia 7 de setembre.

En Guillem Perarnau i Juanjo Rué han actuat com a presidents del comitè organitzador del congrés, mentre que l'Oriol Serra ha actuat (junt amb en Jaroslav Nesetril) com a president del comitè científic del congrés.