Actualitat

27/01/2017

Isaac Sànchez i Alberto Espuny, antics estudaints de l'FME, impulsen una nova publicació electrònica de matemàtiques en el marc de la Asociación Nacional de Estudiantes de Matemáticas (ANEM). L'objectiu és animar als estudiants que preparin articles de divulgació basats en treballs finals de grau o màster.

13/01/2017

L'ACM-SIAM Symposium on Discrete Algorithms celebra la seva edició 2017 a Barcelona, juntament amb Analytic Algorithmics and Combinatorics (ANALCO17).

17/10/2016

S'ha publicat una nova edició de l'estudi bibliomètric que compara la publicació científica en les àrees de matemàtiques i estadística i investigació operativa a la UPC vs. altres universitats d'àmbit nacional i internacional (2006-2015).

30/09/2016

Elisabet Canalias que va fer la tesi a la UPC sota la direcció del professor del Departament de Matemàtiques Josep Masdemont, és entrevistada a la contra de La Vanguardia del dia 30 de setembre.