05/05/2017

Entrevista a Toni Ras, vicerector UPC a Ràdio Exterior d’Espanya parlant sobre el bon posicionament de la UPC en els rànquings universitaris.

06/04/2017

Amb data de 5 d'Abril s'ha fet pública la llista de 15 guardonats d'ICREA Acadèmia 2016. La convocatòria ICREA Acadèmia ofereix a professors de les universitats públiques catalanes un premi que els hi permet una dedicació superior a la recerca, reduint les seves tasques docents i aportant un suport econòmic. El reconeixement, que s’atorga per cinc anys, ha permés augmentar l’impacte i l’abast internacional de la recerca que es fa a les nostres universitats.

31/03/2017

La 3a Jornada Universitat-Ciutat s'està organitzant amb l'Ajuntament de Barcelona, el Consorci d'Educació i la UPC. Aquest any la temàtica és la geolocalització en l'accessibilitat. Busquem bones pràctiques que s'estiguin realitzant a la UPC, és dir, busquem aplicacions, sistemes de geolocalització per fer fàcil l'accés i mobilitat en la ciutat i la universitat.