09/11/2019

L'empresa Mathworks (Matlab) ha premiat el projecte Numerical Factory coordinat per en Toni Susín dins els seus 'Academic Developement Support Grants'.

04/09/2019

El número de setembre de la Newsletter de la European Mathematical Society inclou una entrevista a la Professora del Departament Eva Miranda sobre l'importància d'organitzar congresos per les dones matemàtiques. L'entrevista està realitzada per National Centre of Competence in Research NCCR SwissMAP - The Mathematics of Physics a Suïssa.

21/06/2019

Del 25 al 28 de juny de 2019 se celebrarà a la Facultat de Matemàtiques i Informàtica de la Universitat de Barcelona el congrés Barcelona Analysis Conference 2019 (BAC19).

24/04/2019

Robert Cardona Aguilar membre del grup de recerca GEOMVAP i del Laboratori de Geometria i Sistemes Dinàmics (secció EPSEB) obté el premi Evariste Galois 2019 de la Societat Catalana de Matemàtiques pel seu treball Singular symplectic manifolds and integrable systems. Robert Cardona és contractat FPI-BGSMath i està realitzant la seva tesi doctoral sota la direcció d'Eva Miranda.