Notícies del lloc

05/09/2018

El professor Pere Pascual, del Departament de Matemàtiques de la UPC, ha estat distingit per la Generalitat de Catalunya amb un dels premis Jaume Vicens Vives 2018 a la qualitat docent. Una distinció que rebrà, juntament amb la resta de persones i projectes guardonats en aquesta edició, durant la inauguració del curs acadèmic 2018-2019 de les universitats catalanes, organitzat per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), el 6 de setembre, a les 18 h, al recinte modernista de Sant Pau, a Barcelona.

07/07/2018

El dimarts dia 10 de Juliol al matí tindrà lloc el BGSMath Summer Colloquium a l'IEC (Sala Prat de la Riba) . Els conferenciants d'aquesta edició són:Diego Córdoba (ICMAT) i Anna Cima (UAB/BGSMath).