Notícies del lloc

27/05/2016

El programa Retrats del Canal 33 del dia 25 de maig "Doble Grau: potenciant l'excel.lència" ha estat dedicat al CFIS i inclou una entrevista al professor Miguel Angel Barja.

26/05/2016

El professor Joan Solà-Morales ha estat entrevistat al Versió RAC1 per parlar la la pel·licula sobre Ramanujan "El hombre que conocía el infinito"

20/05/2016

La UPC primera universitat de l'estat en nombre de tesis doctorals en matemàtiques. Com cada any la Gaceta de la RSME publica la relació de tesis doctorals en matemàtiques llegides durant l'any 2015 a les universitats de l'estat. Un any més la UPC encapçala la relació per nombre de tesis amb la Universitat de Granada (20) seguides de la Universitat Politècnica de València (16) i la Universitat Carlos III (12).

20/05/2016

Seminar on Deep Learning organized at UPC, next May 23th at 11:00, with the talks of two outstanding speakers: Joan Bruna (UC Berkeley) and Oriol Vinyals (Google DeepMind). Do not miss this great event happening in Barcelona. Joan Bruna and Jordi Vinyals are former students of FME and ESTETB at UPC. https://www.etsetb.upc.edu/ca/shared/documents-noticies/seminar-on-deep-learning-at-campus-nord.pdf

29/04/2016

The Nanomath conference, to be held in Toulouse this June. The meeting has the admirable goal to bring together mathematicians, chemists, physicists and engineers to explore the potential for mathematicians and experimental scientists to gain a better insight into the workings of the nanoworld.

22/04/2016

La Societat Catalana de Matematiques organitza el proper setembre a Barcelona la quarta edició de la trobada de les societats matemàtiques Txeca, Eslovaqua, Austríaca, Eslovena i Catalana.