CONVOCATÒRIA DE 2 BECAS IBEROAMERICA SANTANDER INVESTIGACIÓN 2017

• CONVOCATÒRIA DE 2 BECAS IBEROAMERICA SANTANDER INVESTIGACIÓN 2017
  • 2017-03-10T00:00:00+01:00
  • 2017-06-04T23:59:59+02:00

El Vicerectorat de Relacions Internacionals de la Universitat de Politècnica de Catalunya, amb el finançament del Banc de Santander en el marc del Programa Becas Iberoamérica Santander Investigación, convoca 2 beques per realitzar una estada en un centre de recerca o universitat iberoamericana, diferent al país d'origen de la persona sol•licitant.

10/03/2017 a 04/06/2017 (Europe/Madrid / UTC100)
On
Gabinet de Relacions Internacionals i Empresa, situat a Torre Girona, Edif. Til·lers, 2ª planta
URL de l'esdeveniment
Lloc web relacionat
Afegeix un esdeveniment al calendari

Trobareu la convocatòria i la sol·licitud al següent enllaç: enllaç.

El termini de presentació de sol·licituds serà, des del dia següent a la publicació d'aquesta convocatòria al portal web del Gabinet de Relacions Internacionals i Empresa, mobilitat.pdi@upc.edu, fins el 4 de Juny de 2017.