Actualitat

• Claire Voisin, propera conferenciant del Col·loqui de Matemàtiques UPC, ha estat premiada amb el Shaw prize.

• Entrevista a Toni Ras, vicerector UPC a Ràdio Exterior d’Espanya parlant sobre el bon posicionament de la UPC en els rànquings universitaris.

• La UPC, juntament amb la UCM, és la Unviersitat estatal amb més tesis en matemàtiques i estadística defensades durant el 2016.

• El proper 3 de maig el professor Andreu Mas-Colell (Universitat Pompeu Fabra) impartirà el Col·loqui de Matemàtiques.

• Segons el nou rànquing CWUR By Subject, la UPC és la quarta universitat del món en Aplicacions interdisciplinars de matemàtiques.

• La secció del diari ABC Ciència, publica una entrevista a la professora del departament Eva Miranda.

• Amb data de 5 d'Abril s'ha fet pública la llista de 15 guardonats d'ICREA Acadèmia 2016. La convocatòria ICREA Acadèmia ofereix a professors de les universitats públiques catalanes un premi que els hi permet una dedicació superior a la recerca, reduint les seves tasques docents i aportant un suport econòmic. El reconeixement, que s’atorga per cinc anys, ha permés augmentar l’impacte i l’abast internacional de la recerca que es fa a les nostres universitats.

• La 3a Jornada Universitat-Ciutat s'està organitzant amb l'Ajuntament de Barcelona, el Consorci d'Educació i la UPC. Aquest any la temàtica és la geolocalització en l'accessibilitat. Busquem bones pràctiques que s'estiguin realitzant a la UPC, és dir, busquem aplicacions, sistemes de geolocalització per fer fàcil l'accés i mobilitat en la ciutat i la universitat.

• La professora del Departament Susana-Clara López i Francesc-Antoni Muntaner Batle publiquen un llibre de la sèrie Springer Briefs in Mathematics: Graceful, Harmoniuos and Magic Type Labelings. Relations and Techniques.

• La UPC és l'única universitat estatal que es posiciona en matemàtiques entre les 100 primeres en el rànquing internacional QS by Subject 2017.