La UPC, quarta universitat del món en Aplicacions interdisciplinars de matemàtiques

Segons el nou rànquing CWUR By Subject, la UPC és la quarta universitat del món en Aplicacions interdisciplinars de matemàtiques.

La primera edició del CWUR Rankings by Subject, publicada el 3 d’abril pel Center for World University Rankings de la King Abdulaziz University d’Aràbia Saudita, classifica les deu primeres universitats en 227 categories científiques del Journal Citation Reports (JCR) de Clarivate Analytics (anteriorment propietat de Thomson Reuters). Es basa en una única mesura, centrada en la producció científica de més de 26.000 institucions. La base de dades bibliogràfica de referència és la Web of Science i la mesura utilitzada té en compte el número de publicacions científiques de la institució aparegudes en les revistes de major prestigi en els darrers deu anys. Segons aquest rànquing en la disciplina "Mathematics, interdisciplinary applications", la UPC està en la quarta posició a nivell internacional.

Es pot consultar el rànquing a:

http://cwur.org/2017/subjects.php#Mathematics, Interdisciplinary Applications