La UPC, primera universitat europea en producció científica en Matemàtiques en el rànquing de Leiden 2017

La UPC es manté com a primera universitat europea en producció científica en el camp de les Matemàtiques i les Ciències de la Computació en el rànquing de Leiden 2017.

La UPC destaca com la primera universitat europea i la 21a del món en producció científica en el camp de les Matemàtiques i de les Ciències de la Computació durant el període 2012-2015 en el CWTS Leiden Ranking 2017. Aquest rànquing, elaborat pel Centre for Science and Technology Studies (CWTS) de la Universitat de Leiden (Països Baixos), mesura la producció científica de més de 900 universitats de 54 països d’arreu del món a partir de l’anàlisi de diferents indicadors bibliomètrics de la base de dades Web of Science.

Les agrupacions per àrees engloben temàtiques no sempre del tot evidents; així, a l’àrea de Matemàtiques i Ciències de la Computació, s’analitza informació de Matemàtiques i Enginyeries de l’àmbit TIC i de l’Automàtica, com ara Matemàtiques i Estadística, Telecomunicacions, Elèctrica i Electrònica o Robòtica.

Més informació al web UPC