Activitat a YoMo: Vols formar part dels Serveis Secrets de Montjuïc?

Aquesta activitat organitzada pel Grup de recerca de Matemàtica Aplicada a la Criptografia es presentarà en el Youth Mobile Festival (YoMo, 27 de febrer al 2 de març) com a activitat paral.lela al MWC. S'espera que passin pel YoMo més de 20.000 estudiants de tot Catalunya i Espanya que convertirà l'esdeveniment més multitudinari sobre ciència i tecnologia.

El Youth Mobile Festival (YoMo) se celebrarà del 27 de febrer al 2 de març com a activitat paral·lela al MWC. S'espera que passin pel YoMo més de 20.000 estudiants de tot Catalunya i Espanya que convertirà aquesta trobada en un aparador multitudinari sobre ciència i tecnologia.

L'activitat "Vols formar part dels Serveis Secrets de Montjuïc?" ha estat una de les escollides pel YoMo i serà conduida pels professors Paz Morillo, Javier Herranz i Germán Sáez del Grup de recerca de Matemàtica Aplicada a la Criptografia. En aquesta activitat els assistents aprendran els mecanismes dels sistemes criptogràfics de clau privada i d’altres temes de criptografia mitjançant un taller que s’organitza com un joc per resoldre 4 enigmes. El seu “experiment” consistirà en resoldre aquests enigmes de forma lúdica aprenent conceptes matemàtics que hi ha al darrera, a partir d’unes breus explicacions. Aquests sistemes són els presents en tots els sistemes de telecomunicació segurs que s’utilitzen en transaccions bancàries, votació electrònica, TV de pagament, etc.

Més informació a: http://www.mwcyomo.com/bcn/ca/