Notícies del lloc

17/09/2021

El professorat del Departament de Matemàtiques està convidat a la seva inauguració el 22 de setembre a les 18 hores al vestíbul de l'FME (prèvia inscripció via web per restriccions d'aforament) i a col·laborar-hi com a guia en les visites d'alumnat de secundària i batxillerat.

01/09/2021

El número d'Agost en paper de 2021 dedica dues pàgines a parlar del resultat de la "màquina d'aigua" de Robert Cardona, Eva Miranda, Daniel Peralta Salas i Francisco Presas.

04/06/2021

En el marc del 158è European Study Group with Industry (ESGI) i en col·laboració amb la Coordinadora de les Colles Castelleres de Catalunya.s’han començat a estudiar els factors mecànics que permeten construir i mantenir un castell i els motius de la caiguda. Als resultats preliminars hi han participat el professor del DMAT Jordi Saludes, així com els professors Arnau Dòria-Cerezo i Antonio Rodríguez-Ferran dels departaments d’Enginyeria Elèctrica i d'Enginyeria Civil i Ambiental, respectivament.

21/05/2021

El doctorand del grup MAK Ramiro Martínez (@FragataFractal) és un dels tres millors fils de Twitter seleccionats a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) en el marc del concurs ‘La teva tesi doctoral en un fil de Twitter que ara passa a la final del concurs a nivell estatal.